5.2.09

Clorybox - Lali Pop / Magic Moon

GloryBox

Το Lali Pop και το Magic Moon γράφτηκαν το ένα μετά το άλλο με διαφορά δύο ημερών και γι'αυτό το λόγο πάντα φοβόμουν πως μοιάζουν αρκετά. To Lali Pop , το οποίο γράφτηκε πρώτο, προέκυψε μετά από καθημερινό παίξιμο κομματιών του Elliott Smith(εξαιτίας του tribute night στο bios). Παρόλα αυτά μου προέκυψε πολύ pop,σε σημείο που μου θυμίζει Natalie Imbruglia. Είναι πιασάρικο και αποπνέει μια θετικότητα η μελωδία του και ο ρυθμός του, εν αντιθέσει με τα λόγια. Λατρεύω το σημείο με τα a la la la la. Είναι πολύ κολληματικό.

Έχω μεγάλη αδυναμία στα περίεργα αρπίσματα. Πιάνω τα τάστα με ανώμαλους τρόπους, χωρίς να έχω επίγνωση τι νότες παίζω και το αποτέλεσμα είναι περίεργα όμορφο (φυσικά σε κάποιον που ξέρει από αρμονία και μουσική, θα του φαίνεται πολύ εύκολο να καταλάβει). Τα περισσότερα κομμάτια μου έχουν προκύψει από τέτοιου είδους παίξιμο. Το Magic moon είναι ένα από αυτά. To delay στην κιθάρα σε κάποια σημεία του verse έχω την αίσθηση πως προσδίδει στο κομμάτι λίγο mice parade αισθητική. Το κάνει πιο μαγικό.

Τα δύο αυτά κομμάτια θα έλεγα πως αποτελούν πείραμα. Είναι οι πρώτες μου ηχογραφήσεις με το live ableton και η πρώτη μου σοβαρή προσπάθεια να δημιουργήσω beats.

No comments: