Εισιτήρια Madonna: αν είναι ποτέ δυνατόν να βάλεις 2 ταμεία στο κέντρο και 2 στο Μαρούσι να εξυπηρετήσουν την πρώτη μέρα πώλησης εισιτηρίων (για την οποία έχει γίνει τέτοια μανιώδης ενημέρωση) της πιο αναμενόμενης ever συναυλίας στην Ελλάδα, χωρίς πρόβλεψη και για το μοναδικό site των πωλήσεων. Προφανώς, δεν είναι κατανοητό ότι άλλο ροκ συναυλίες, άλλο Kylie, (και κυρίως) άλλο Madonna. Ίσως (αν το επιτρέπει το πρόγραμμα της) θα πρέπει να μπει και μια δεύτερη μέρα στην Αθήνα, γιατί οι παρθένες αγορές έχουν (όπως φαίνεται από τις πωλήσεις) ανάγκη να την δουν, όχι η Δυτ. Ευρώπη και οι ΗΠΑ που την βλέπουν κάθε τρεις και λίγο.
Για την οποία Madonna, έχει τεθεί κυρίως στις ΗΠΑ το ζήτημα του κατά πόσο στηρίζει η Warner τον τελευταίο δίσκο, καθώς οι πωλήσεις δεν είναι κάτι σημαντικό, ειδικά σε σχέση με τον προηγούμενο δίσκο. Όταν λέμε στηρίζει, δεν εννοούμε στέλνει το videoclip (που στο μυαλό των υπαλλήλων promo της δισκογραφίας μάλλον είναι η μόνη δουλειά τους), αλλά σοβαρή, πολύπλευρη προώθηση δίσκου (το ότι π.χ. η vodafone διαφημίζει την Madonna δεν θεωρείται promo της δισκογραφικής, αλλά λεφτά στην τσέπη της Madonna που καταλήγουν με άλλο τρόπο και στην δισκογραφική). Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει από την εταιρεία της και στην χώρα μας, γιατί αν γίνουν π.χ. αυτά που είδαμε από τις δισκογραφικές τους στην Kylie ή την
Στην ΕΜΙ (και την ελληνική), συνεχίζονται οι αθρώες απολύσεις (με την αναμενόμενη για δισκογραφία ωμότητα), αλλά αυτό που αξίζει προσοχής είναι τα νέα στελέχη που προσλαμβάνονται, δείγμα της νέας λογικής.
Μετά τον προγραμματιστή της Google, ήρθε και ο ένας από τους 2 υπεύθυνους για το υπερ-επιτυχημένο βίντεο παιχνίδι Second Life, ο οποίος δήλωσε σε συνέντευξή του ότι δεν ακούει καινούργια μουσική και δεν αγοράζει μουσική εδώ και χρόνια, γιατί δεν την βρίσκει όταν θέλει, στον τρόπο που θέλει (π.χ. όταν είναι στο αυτοκίνητο). Τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα το όνομα ενός ακόμα στελέχους (Elio Leoni Sceti) που αναμένεται να έρθει την εταιρεία, ο οποίος προέρχεται από τα καταναλωτικά προϊόντα. Προορίζεται για ηγέτης του recorded κομματιού.
Με αυτά και μ'αυτά, η ΕΜΙ συνεχίζει να πετάει έξω τα γνωστά, κλασικά στελέχη της δισκογραφίας (με την γνωστή συμπεριφορά και νοοτροπία), τραβώντας το όμως στο άλλο άκρο: παίρνει παντελώς άσχετους με το αντικείμενο ανθρώπους και τους βάζει να διοικήσουν. Έχουn από καιρού εκφραστεί από ειδικούς απόψεις ότι ακόμα και αν έκλειναν σήμερα οι majors, δεν θα ήταν μεγάλη η αλλαγή στο εμπόριο, γιατί πόση άλλη καταστροφή μπορεί να επέλθει; Όντως αυτό που χρειάζεται σε μη λειτουργικές εταιρείες όπως η ΕΜΙ και η Warner είναι ένας σεισμός στη νοοτροπία και το business model, αλλά όταν υπάρχει το παράδειγμα της επιτυχίας της Universal, το πείραμα της EMI φαντάζει "εργαστηριαική δοκιμή". Οψώμεθα.
Shakira...
Για την οποία Madonna, έχει τεθεί κυρίως στις ΗΠΑ το ζήτημα του κατά πόσο στηρίζει η Warner τον τελευταίο δίσκο, καθώς οι πωλήσεις δεν είναι κάτι σημαντικό, ειδικά σε σχέση με τον προηγούμενο δίσκο. Όταν λέμε στηρίζει, δεν εννοούμε στέλνει το videoclip (που στο μυαλό των υπαλλήλων promo της δισκογραφίας μάλλον είναι η μόνη δουλειά τους), αλλά σοβαρή, πολύπλευρη προώθηση δίσκου (το ότι π.χ. η vodafone διαφημίζει την Madonna δεν θεωρείται promo της δισκογραφικής, αλλά λεφτά στην τσέπη της Madonna που καταλήγουν με άλλο τρόπο και στην δισκογραφική). Περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει από την εταιρεία της και στην χώρα μας, γιατί αν γίνουν π.χ. αυτά που είδαμε από τις δισκογραφικές τους στην Kylie ή την
Στην ΕΜΙ (και την ελληνική), συνεχίζονται οι αθρώες απολύσεις (με την αναμενόμενη για δισκογραφία ωμότητα), αλλά αυτό που αξίζει προσοχής είναι τα νέα στελέχη που προσλαμβάνονται, δείγμα της νέας λογικής.
Μετά τον προγραμματιστή της Google, ήρθε και ο ένας από τους 2 υπεύθυνους για το υπερ-επιτυχημένο βίντεο παιχνίδι Second Life, ο οποίος δήλωσε σε συνέντευξή του ότι δεν ακούει καινούργια μουσική και δεν αγοράζει μουσική εδώ και χρόνια, γιατί δεν την βρίσκει όταν θέλει, στον τρόπο που θέλει (π.χ. όταν είναι στο αυτοκίνητο). Τις τελευταίες μέρες ακούγεται έντονα το όνομα ενός ακόμα στελέχους (Elio Leoni Sceti) που αναμένεται να έρθει την εταιρεία, ο οποίος προέρχεται από τα καταναλωτικά προϊόντα. Προορίζεται για ηγέτης του recorded κομματιού.
Με αυτά και μ'αυτά, η ΕΜΙ συνεχίζει να πετάει έξω τα γνωστά, κλασικά στελέχη της δισκογραφίας (με την γνωστή συμπεριφορά και νοοτροπία), τραβώντας το όμως στο άλλο άκρο: παίρνει παντελώς άσχετους με το αντικείμενο ανθρώπους και τους βάζει να διοικήσουν. Έχουn από καιρού εκφραστεί από ειδικούς απόψεις ότι ακόμα και αν έκλειναν σήμερα οι majors, δεν θα ήταν μεγάλη η αλλαγή στο εμπόριο, γιατί πόση άλλη καταστροφή μπορεί να επέλθει; Όντως αυτό που χρειάζεται σε μη λειτουργικές εταιρείες όπως η ΕΜΙ και η Warner είναι ένας σεισμός στη νοοτροπία και το business model, αλλά όταν υπάρχει το παράδειγμα της επιτυχίας της Universal, το πείραμα της EMI φαντάζει "εργαστηριαική δοκιμή". Οψώμεθα.
Shakira...
H Death Row ανήκει πλέον στην Global Music Group για μόλις 25.000.000$. Η εταιρεία αγόρασε όλο τον κατάλογο, μαζί με τουλάχιστον 20 ακυκλοφόρητα τραγούδια του 2pac (τι γίνεται και με αυτή την περίπτωση...).
No comments:
Post a Comment