27.10.12

Συναυλίες στην Ελλάδα: το επίπεδό της κατάστασης μας.


Nicholas Triandafyllidis
Μανατζερ έλληνα καλλιτέχνη που αγαπούμε πολύ μας είπε νέτα σκέτα πως το Gagarin είναι σε πολύ υποβαθμισμένη περιοχή για το κοινό και το προφίλ του καλλιτέχνη. Θα σπάσει ο Καθρέπτης!


Kyros Akyros
«Αγαπητέ» Νίκο Τριανταφυλλίδη, μόλις κάποιος μου’ στειλε αυτά που γράφεις. Εφ’όσον , λοιπόν, είσαι οπαδός του δημόσιου κανιβαλισμού, θέλω κι εγώ να πω δημοσίως πως ο ίδιος έχω πει στον μάνατζέρ μου πως δεν θέλω να ξαναπαίξω ποτέ στον χώρο σου, όχι για τους λόγους που αναφέρεις (το Gagarin είναι πραγματικά υπέροχο και με το καλύτερο κοινό), αλλά διότι μετά τον απαίσιο τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισες εμένα και τους συνεργάτες μου την προηγούμενη φορά που παίξαμε, (πέραν του ότι με διάφορες δικαιολογίες που φυσικά ποτέ δεν θα δημοσιεύσω έκανες να μας πληρώσεις ενάμιση χρόνο) , σε θεωρώ έναν κακό και ψεύτικο άνθρωπο.Τώρα επιβεβαιώνομαι πλήρως. Σε λυπάμαι από βάθους καρδίας, Φοίβος Δεληβοριάς.
ΥΓ. Η επίκληση από έναν άνθρωπο του είδους σου , του συγκεκριμένου στίχου του Zappa, είναι απ’τα καλύτερα αστεία που έχω ακούσει.

No comments: