Η χειρότερη χρονιά εδώ και πολλές σαιζόν ήταν η φετινή για τα συναυλιακά. Ακυρώσεις υπάρχουν κάθε χρονιά, αλλά οι αριθμοί εισιτηριών που κόπηκαν φέτος ήταν εντυπωσιακά χαμηλοί. Δύσκολος ο χειμώνας, αλλά το καλοκαίρι ακόμα πιο δύσκολο. Και επίσημα, οι συναυλίες έχουν χτυπηθεί από την κρίση.
Ακυρώθηκαν οι Duran Duran λόγω της φωνής του Le Bon, ευτυχώς για τους διοργανωτές.
Αναβάλονται για το φθινόπωρο οι James και οι Suede.
Το Rockwave δεν το λες φεστιβάλ ούτε για αστείο φέτος: 3 μέρες, ένα όνομα: Prodigy.
Το Ejekt έπαθε την ζημία με την Amy Winehouse, όνομα που ήταν προβληματικό τόσο ως φήμη όσο και ως προπώληση.
Το Synch και το Kosmos φέτος δεν έγιναν καν, για όσους φαντασιώνονται ότι τόσα χρόνια κόβανε δεκάδες χιλιάδες εισιτήρια.
H Showhat, με τεράστιες ζημιές εκατομμυρίων, απουσιάσε πλήρως φέτος και οδηγείται σε κλείσιμο. Φυσικά, δεν έχει βρεθεί ένα μέσο να περιγράψει την ασχετοσύνη με την οποία διοικήθηκε αυτή η εταιρεία και πόση ζημιά προκάλεσε στις συναυλίες. Τα ίδια έγιναν και με άλλες εταιρείες κομήτες τα προηγούμενα πέντε χρόνια που φαντασιόνονταν δόξες και πληρώνανε μυθικά ποσά σε αμοιβές κλπ, αλλά το μόνο που βρήκαν να γράψουν τα μυαλά της μουσικογραφίας ήταν για τις ντουντούκες και τα φαγητά που τους κερνάγανε. Τα εκατομμύρια παθητικό δεν τα είδε κανείς ποτέ. Αντίθετα, το τι βρίσιμο έχουν φάει άλλες εταιρείες σε αυτό το διάστημα, δεν λέγεται: π.χ. η Didi, που παρόλα τα λάθη και τις απρέπειες, είναι 25 χρόνια και πάρα ταύτα, ακούει τα μύρια όσα κάθε χρονιά.
Μόνο η Patty, ο Roger Waters και ο Moby το πήγανε. Ακόμα και τα metal ονόματα που άλλες χρονιές σάρωναν, φέτος στο ζόρι. Ούτε καν οι Bon Jovi που ένα χρόνο τραβιόμαστε, δεν καταφέρνουν να κάνουν κάτι σοβαρό. Πλην λίγων ονομάτων, και οι μικρές συναυλίες δεν κατάφεραν κάτι ιδιαίτερο τον χειμώνα. Ονόματα όπως οι House of Pain, οι Sublime, οι Twisted Sister άλλαξαν χώρο με ελάχιστα εισιτήρια. Hawkwind, Canned Heat κλπ ακυρώθηκαν.
Η μόνη συναυλία που πραγματικά ακούγεται, χωρίς όμως να έχει ούτε την δυναμική ούτε το κοινό που να δικαιολογεί τέτοια υπερπροβολή, είναι οι 30 Seconds Το Mars, που η Vodafone και ο όμιλος του Star έχουν στην κυριολεξία λίωσει στην διαφήμιση. Εκεί στην Vodafone μάλλον γνωρίζουν πιο πολλά από όλους τους άλλους στην Ελλάδα, γιατί τέτοια πληρωμένη προβολή ούτε η Madonna δεν είχε.
Τα παραπάνω να τα βλέπουν οι διάφοροι που τάχαμου γράφουν για το αντικείμενο και να σκέφτονται και λίγο. Το ότι όλοι είναι ερασιτέχνες στον χώρο, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι και γελοίοι.
Και μέσα σε όλα αυτά τα όμορφα, δισκογραφία ανύπαρκτη όσο δεν πάει, με γραφικές περιπτώσεις ατόμων που προκαλούν θλίψη έχοντας παραμείνει στις θέσεις τους τόσα καταστροφικά χρόνια. Όχι μόνο δεν μπορούν να στηρίξουν και να βοηθήσουν την κατάσταση, αλλά μιλάνε και από πάνω. Άχρηστοι.
Καλή χρονιά από Σεπτέμβρη, βρε. Αρχινάτε να ζητάτε προσκλήσεις για το Primavera από τώρα, γιατί συναυλίες δεν πρόκειται να δείτε ούτε με κυάλι, κοπελιές και παλικάρια.
Y.Γ. με 13% ΦΠΑ, 7% της ΑΕΠΙ, 5% ΕΟΠ, 15% ενοίκια, μόνο να μιλάς δεν έπρεπε, μεγάλε θεατή που πληρώνεις σε μία συναυλία όλο το χρόνο και σκούζεις για όλες τις άλλες στις οποίες πας τσάμπα. Αλλά είσαι τόσο ζώο που όλα τα ξέρεις και όλα σου φταίνε.
No comments:
Post a Comment