22.3.11

Διαγωνισμός: κερδίστε 10 cds των Lost Bodies


Ένας ψυχάκιας πουλάει στο ebay το Best Of των Lost Bodies για 60$, γιατί λέει ότι είναι rarest! Μακάρι να βρει κάποιον να του τα σκάσει ο αδερφός, αλλά εγώ πάντως θα του κάνω χαλάστρα, καθώς έχω στην κατοχή μου και θα μοιράσω ως μάνα εξ ουρανού στο πεινασμένο μου κοινό όχι ένα, όχι δύο, αλλά δέκα (ναι, 10!) κομμάτια από δαύτο το ματζαφλάρι. Και που'σαι, είναι και δώρο από έναν ομορφονιόν μέσα από την ΕΜΙ Greece! Τους τα πήραμε μάγκα μου, ντεθ του δε ρέκορντ ίνταστρι, οε οε οε

10 μοιράζω, λέμε, οπότε στείλε mail στο stopthatsound@yahoo.com ως τις 25 Μαρτίου με τίτλο LOST BODIES και όνομα, διεύθυνση και τσουπ, το κέρδισες, αλανιάρη αναγνώστη που θες και Lost Bodies.

btw, Lost Bodies θεοί. Αλλού.

3 comments:

Giannis said...

Ο διαγωνισμός σε λίγα λεπτά στο www.nethall.gr :-)

automata said...

Let Me Suck That :P

Supa!

George said...

Η κλήρωση έγινε; Έχουν αναρτηθεί κάπου οι νικητές;
Ευχαριστώ