6.12.10

Τα Δευτεριάτικα (Πάρε ταξάκι ή το μετρό αν θες)

Η αρρώστια η Αχαρναϊκάρα 2 τεμάχια στο Πέραμα απο το λεπτο 9', παρακαλώ. Τσαφ τσουφ, ηλεκτροκίνηση ο Προαστιακός σου λέω. Ενημερώσου

55:50' τα 10 χιλιόμετρα στον ανώμαλο ΚΑΙ ξενύχτης, ε, να τα λέμε.

Σήμερα, μπακ το μπέιζικς. Ο Μάκης ο Νικόπουλος, το καλύτερο το αρμόνιο του πλανήτη τούτου, ρε τι δάχτυλα είναι αυτά, ο Σαβιόλα της καψούρας.


πάρε ταξάκι και άντε στο καλό δε σου χαρίζω την μπέμπα μου εγώ
πάρε ταξάκι φύγε απ'τα δυτικά πριν φας σφαλιάρες και βρω κανά μπελά
πάρε ταξάκι ή το μετρό αν θες τράβα στον φλώρο (φλούφλη) που γνώρισες εχθές

εγώ σε είχα σαν θεά μου
μα εσύ ζητούσες τα λεφτά μου
εγώ σε έκανα κυρία μα εσύ ζητούσες εμπειρία


Λέγε ρε, τι έχεις να πεις; Τι να πεις ρε, τι να λες.

1 comment:

Manos N said...

O Έλληνας DAM-FUNK με τέτοιο live set up...