5.3.10

MySpace Greece interview


H 24 MEDIA είναι εδώ και λίγες μέρες ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του MySpace στην Ελλάδα. Ο ΓιάννηςΜιράμπιτας (Yπεύθυνος Εταιρικής Ανάπτυξης της 24 MEDIA και υπεύθυνος για το MySpace Gr) απάντησε σε ερωτήσεις μας.

Ποιοι είναι οι κυριότεροι λόγοι που η 24 Media ανέλαβε το MySpace στην Ελλάδα;
Ο σημαντικότερος λόγος ήταν το γεγονός ότι το MySpace αποτελεί ένα από τα πλέον δημοφιλή site παγκοσμίως. Επιπλέον, έχει να επιδείξει διαχρονικά υψηλή κερδοφορία και πιστούς χρήστες κάθε ηλικίας σε όλο τον κόσμο. Τέλος, η συνεργασία και καθημερινή μας τριβή με τα στελέχη ενός κολοσσού όπως η ΝewsCorp, αποτελεί ανεκτίμητη πηγή γνώσης για όλους εμάς στην 24 Media.

Ποιοι είναι οι νέοι στόχοι του ΜySpace στην Ελλάδα υπό την 24 Media;
Στόχος μας είναι το επιτυχημένο λανσάρισμα της Ελληνικής έκδοσης του MySpace και η ανάδειξη του πλούσιου Ελληνικού περιεχομένου της ιστοσελίδας. Παράλληλα, εστιάζουμε στην ανάπτυξη πρωτότυπων και απόλυτα στοχευμένων διαφημιστικών υπηρεσιών.

Πώς σκοπεύετε να τους πετύχετε τους στόχους αυτούς;

Καταρχάς, με την πρόσληψη συνεργατών οι οποίοι θα εξειδικεύονται στις ποικίλες υπηρεσίες του MySpace. Επίσης, με την αξιοποίηση του διευρυμένου δικτύου της 24 Media (cosmo.gr, news247.gr, men24.gr, radio24.gr, dailymotion.com/gr) αλλά και με την ευρύτερη εμπλοκή της έμπειρης δημοσιογραφικής μας ομάδας.

Σκοπεύετε να προχωρήσετε σε ενέργειες όπως δημιουργία live events ή στήριξης συγκεκριμένων καλλιτεχνών (στα πρότυπα του myspace USA);
Aυτό συμβαίνει ήδη εκτός Αμερικής, και σε διάφορες χώρες της Ευρώπης όπως η Αγγλία, η Ισπανία και η Πορτογαλία. Για εμάς αποτελεί τεράστια πρόκληση η προσαρμογή αυτού του μοντέλου στην μικρή και άγνωστη γενικότερα Ελληνική αγορά, δίνοντας την ευκαιρία στους ανεξάρτητους Έλληνες καλλιτέχνες να αναδείξουν τη δουλειά τους ακόμη περισσότερο. Επιθυμία μας είναι η offline παρουσία του MySpace στην Ελληνική αγορά, όμως, θα θέλαμε να γίνει αυτό με τρόπο ο οποίος θα "κάνει την διαφορά" στην αντίληψη των χρηστών του site.


Η εμπειρία σας από την διαχείριση του Dailymotion στην Ελλάδα σας έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι μια τόσο μικρή αγορά όπως η χώρα μας μπορεί να σας αποφέρει κέρδη;
To Dailymotion παρότι αποτελεί ένα νέο ουσιαστικά προϊόν στην Ελληνική αγορά, έχει ήδη καταφέρει να εδραιωθεί ως το δεύτερο μεγαλύτερο video hosting site στη χώρα μας. Χάρη στις ποικίλες και πρωτότυπες διαφημιστικές του υπηρεσίες, το Dailymotion επιτυγχάνει στη χώρα μας σταθερά αυξανόμενα κέρδη. Είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι με την εμπειρία του εμπορικού μας αντιπροσώπου (Αndstart) και το "advertising friendly" περιβάλλον του ΜySpace, θα εξασφαλίσουμε άμεσα την επιθυμητή κερδοφορία.


Σημείωση του blog: το myspace διεθνώς πουλάει μουσική, κάτι που, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν αναμένεται να γίνει το προσεχές μέλλον στην Ελλάδα, για τους προφανείς λόγους που δεν βλέπουμε πολλά άλλα πράγματα να γίνονται στην ελληνική δισκογραφία. Αναμένω με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας, σε μια αγορά όπως η Ελλάδα, που δεν έχει καταφέρει να περάσει επιτυχώς στην εποχή της (πώλησης) μουσικής στο internet. Σημειώνω εδώ ότι το Dailymotion (ένα μέσο προβολής videoclips) στην Ελλάδα έχει συνεργασία μόνο με την Universal και πιθανολογείται συνεργασία με την ΕΜΙ.


No comments: