Άλλα 2 σημαντικά metal ονόματα με φανατικό κοινό θα μας επικεφθούν το καλοκαίρι, αν όλα πάνε καλά: Judas Priest και Opeth. Οπότε, και το φετινό καλοκαίρι θα έχει γερές δόσεις metal, σε αντίθεση με τα άλλα είδη, όπου ακόμα δεν υπάρχει τίποτα, πλην της Kylie και των Massive Attack που "ανακοινώθηκαν ανεπίσημα". Και αυτή η συναυλία έχει τα δικά της.
Συνοπτικά, το παιχνίδι κινείται σε ποικίλα επίπεδα: 1-2 εταιρείες μπορούν πραγματικά και κυνηγούν τα μεγάλα ονόματα, άλλες 1-2 δείχνουν ουσιαστικά εκτός παιχνιδιού για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, 1 εταιρεία μιλάει για τεράστια ονόματα, 1 εταιρεία κάνει 1 συναυλία το χρόνο και οι υπόλοιποι είναι πολύ μικροί και κάνουν ήσυχα και ωραία την δουλειά τους.
Εντυπωσιακό είναι το πως διαχέεται η παραπληροφόρηση στον χώρο: μέχρι και για εφοπλιστές που έχουν ήδη βάλει λεφτά σε φεστιβάλ διαβάσαμε, χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά. Αναρωτιόμαστε: ο χορηγός του συγκεκριμένου event, που είναι ο ίδιος με πέρυσι και έχει ήδη κλειστεί, πως θα αισθάνεται διαβάζοντας τέτοιες "ειδήσεις¨;
Πάντως, και φέτος η κάκιστη νοοτροπία υπαγορεύει τους όρους του συναυλιακού παιχνιδιού: αντί να κοιτάμε τι κάνουμε εμείς, κοιτάμε προπάντως τι (πάει να) κάνει ο άλλος... Μιλήσαμε ήδη για τα πρώτα δείγματα γραφής και οι εξελίξεις αναμένονται πολύ σύντομα, καθώς και οι σημαντικές ανακατατάξεις.
Στον χωρό μπαίνει μάλλον και το MTV, καθώς συζητάει ήδη χορηγίες επικοινωνίας για μεγάλες εκδηλώσεις του καλοκαιριού. Για συναυλίες, άλλη ιστορία.
Συνοπτικά, το παιχνίδι κινείται σε ποικίλα επίπεδα: 1-2 εταιρείες μπορούν πραγματικά και κυνηγούν τα μεγάλα ονόματα, άλλες 1-2 δείχνουν ουσιαστικά εκτός παιχνιδιού για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, 1 εταιρεία μιλάει για τεράστια ονόματα, 1 εταιρεία κάνει 1 συναυλία το χρόνο και οι υπόλοιποι είναι πολύ μικροί και κάνουν ήσυχα και ωραία την δουλειά τους.
Εντυπωσιακό είναι το πως διαχέεται η παραπληροφόρηση στον χώρο: μέχρι και για εφοπλιστές που έχουν ήδη βάλει λεφτά σε φεστιβάλ διαβάσαμε, χωρίς αυτό να προκύπτει από πουθενά. Αναρωτιόμαστε: ο χορηγός του συγκεκριμένου event, που είναι ο ίδιος με πέρυσι και έχει ήδη κλειστεί, πως θα αισθάνεται διαβάζοντας τέτοιες "ειδήσεις¨;
Πάντως, και φέτος η κάκιστη νοοτροπία υπαγορεύει τους όρους του συναυλιακού παιχνιδιού: αντί να κοιτάμε τι κάνουμε εμείς, κοιτάμε προπάντως τι (πάει να) κάνει ο άλλος... Μιλήσαμε ήδη για τα πρώτα δείγματα γραφής και οι εξελίξεις αναμένονται πολύ σύντομα, καθώς και οι σημαντικές ανακατατάξεις.
Στον χωρό μπαίνει μάλλον και το MTV, καθώς συζητάει ήδη χορηγίες επικοινωνίας για μεγάλες εκδηλώσεις του καλοκαιριού. Για συναυλίες, άλλη ιστορία.
No comments:
Post a Comment