28.5.13

Συνέντευξη: Roni Iron



Tο Roni Iron feat Anna Maria - De Grecia σκίζει. Πες μου για την πορεία του τραγουδιού στην Ελλάδα και στα διεθνή καταστήματα
Το De Grecia όντως σαρώνει στην Ελλάδα, παίζει στα καλύτερα ραδιόφωνα και στα μεγαλύτερα μουσικά sites & blogs. Όμως δεν μπορώ να σου πω το ίδιο για τα διεθνή καταστήματα. Το παράνομο download χτυπάει κ εμάς. Από την άλλη νιώθω τόσο όμορφα που μου το ζητάει συνέχεια ο κόσμος σε inbox & mail που το δίνω free. Θα βγει κ αυτό σε Digital single με πολύ καλά remixes.
Από το 2011 κυκλοφορείς singles που κάνουν επιτυχία. Ποια είναι η συνταγή;
Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή. Aπλά αγαπώ αυτό που κάνω και είμαι ειλικρινης απεναντι σ'αυτο. Ασχολούμαι από πολύ μικρός και το παλεύω όσο μπορώ. Θέλω να έχω έναν ρομαντισμό κ ένα δυνατό συναίσθημα σε αυτό που λέγεται δημιουργία. Αυτο που λείπει από την καθημερινότητα μου, προσπαθώ να το βγάζω στην μουσική μου.
Τα τελευταία 2-3 χρόνια βλέπουμε ένα comeback της house στην Ελλάδα. Πώς το βλέπεις εσύ ως dj;
Μπόρα είναι θα περάσει! Αυτό που λες είναι αλήθεια, τα τελευταία 2 χρόνια η deep house, new disco, γενικότερα εχει γινει πολύ της μόδας. Σε αυτό παίζουν ρόλο αρκετά πράγματα όπως η ηλικία, μεγαλώσαμε λίγο, ωριμάσαμε λίγο περισσότερο και ακούμε-δίνουμε ευκαιρίες σε πιο ήπια μουσικά θέματα. Η house πάντα θα υπάρχει στο προσκήνιο γιατί είναι εμπορική μουσική. Τα clubs στην Ελλάδα στηρίζονται στα σκυλάδικα και στην εμπορική house μουσική. Εγώ γουστάρω που έρχονται νέα παιδιά κ μου ζητάνε Maceo Plex Solomun και στα καπάκια ξενερώνω κ προσγειώνομαι γιατί τα ίδια άτομα μου ζητάνε Παντελίδη... Όπως την βρίσκει ο καθένας. Ο Έλληνας έχει πάντα έναν δικο του μοναδικό τρόπο διασκεδάζει.
Έχεις την έδρα σου στο Ναύπλιο. Ποια τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα για έναν dj να βρίσκεται εκτός Αθήνας;Όσον αφορά το θέμα δημιουργία, το Ναύπλιο και γενικά η επαρχία είναι ιδανικό μέρος κ τόπος για να εκφράζεται κανείς. Τώρα όσον αφορά την δουλειά, θα σου πω οτι υπάρχει πρόβλημα. Είναι πολλά τα Ελληνικά Αρη! Γενικά στη ζωή δεν μπορείς να τα έχεις όλα, εγώ επέλεξα να μείνω λίγο στο Ναυπλιο για να ολοκληρώσω το πρώτο μου άλμπουμ που κυκλοφορεί τον Σεπτέμβριο. Το Ναύπλιο είναι ένα πανέμορφο μέρος, είμαι πολύ τυχερός που μένω εκεί. Εχω λίγους κάλους φίλους κ περνάω πολύ όμορφα. Έχει πολύ ωραία μαγαζιά κ γενικά αν έχεις όρεξη κ κίνητρο, είσαι πολύ άνετος και περνάς καλά. Στην Αθήνα υπάρχει πολύ πίεση κ αγχος κ δεν το μπορώ αυτό. Γενικά οι εποχές έχουν αλλάξει, μετά απο 10 χρόνια+ στο χώρο, εχω την δυνατότητα κ τις γνωριμίες να παίζω παντού κ να ακούγεται το όνομα μου. Αυτό φυσικά δεν είναι εύκολο, ούτε έγινε από την μια μέρα στην αλλη..
Έχεις παίξει μπροστά σε πολύ κόσμο με μεγάλα ονόματα όπως οι Deep Dish και Infected Mushroom. Πώς ήταν αυτή η εμπειρία;Δεν περιγράφεται ευκολα. Είναι μοναδικό το συναίσθημα να είσαι πάνω σε stage και να παίζεις με τόσο μεγάλα ονόματα που έχουν προσφέρει πολλά στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γιάννη Παλτόγλου και τον Τρυφωνα που με έχουν εμπιστευτεί όλα αυτά τα χρόνια και μου έχουν χαρίσει τέτοιες μοναδικές στιγμές.
Τι ετοιμάζεις για το καλοκαίρι και για το υπόλοιπο του 2013;
Έχουμε το digital single του hit "Amame" με remixes από πολύ δυνατά ονόματα όπως Dave Rose, Asymmetric Soul & Adi Shabat, Niv Cohen & more.
To official video του clip "Amame".
Το remix μου σε Itay kalderon & Maya - Great Stuff (Dancepush).
Διάφορα events σε ολη την Ελλαδα, ιδιαίτερα στα νησιά.
Ξεκινάω συνεργασία με ενα guest mix zone στον Energy 88.6 Athens κάθε Τρίτη 23:00-24:00.
Και λίγο υπομονή μέχρι τον Σεπτέμβριο που κυκλοφορεί το Άλμπουμ μου από την Dancepush.

No comments: