7.9.12

Λόγος Απειλή - Δεν (official video) 2012





Δεν κάνω spam το όνομά μου, δεν έχω fb προφίλ
και αν ρωτάς την άποψή μου μεγάλε δεν έχεις στυλ
δεν την βρίσκω με μπουζούκια, ούτε με πάρτυ σε clubs
και δεν γουστάρω τα κοκκάλινα γυαλιά που φοράς
δεν ακούω "μικρούς mcs", εκτός του fame και του cease
δεν παίζω playback ποτέ όταν επί σκηνής θα με δεις
δεν έχω αμάξι, ούτε τάξη, μα στην πράξη είμαι εντάξει
δεν έχω ψάξει για το ποιος και που με έχει κράξει
δεν πιστεύω ό,τι κι αν πούνε, groupie ποτέ μου δεν πήδηξα
τον πόλεμο λίγο κι ας μην τον κύρηξα
δεν έχω λόγια να σου πω για την ξεφτίλα
δεν έχω μάτια για να δω κυρίλα, δεν μου βάλανε πιπίλα
δεν πιάνουν αυτά που γράφω, δεν παίζει να κάτσω κάτω
δεν περίμενα ποτέ να μου τα δώσουνε στο πιάτο
δεν ζητώ τον σεβασμό σου, δεν πα να λες ό,τι θες
είμαι μόνιμα στην πρίζα, δεν με εκφράζει ένας καφές

No comments: