18.6.12

Τα Δευτεριάτικα (Αντίπαρος - Αντύπαρος)

ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2012: Έλληνα, όσο και να σφάζουνε, εκεί εσύ, κι άλλο θες. Δεν αλλάζεις με τίποτα, εσύ είσαι μόνο για στροφές.



Στίχοι - μουσική - ερμηνεία: Χάρης Κωστόπουλος

Η δική μου η ζωή είναι περίπτωση
ότι βρεθήκαμε μαζί ήτανε σύμπτωση
μην κάθεσαι μαζί μου γιατί θα πληγωθείς
φύγε όσο πιο γρήγορα μπορείς

Πώς να αλλάξεις έναν αλήτη
πώς να τον κάνεις παιδί για σπίτι
δεν μου πάει σε μένα δεν ταιριάζει
γεννιέται ο άνθρωπος και δεν αλλάζει

Για τη ζωή μου μην κάνεις ερωτήσεις
δεν πρόκειται να πάρεις απαντήσεις
κοίτα να ξεχάσεις και να με προσπεράσεις
κοντά μου τον ύπνο σου θα χάσεις

Πώς να αλλάξεις έναν αλήτη
πώς να τον κάνεις παιδί για σπίτι
δεν μου πάει σε μένα δεν ταιριάζει
γεννιέται ο άνθρωπος και δεν αλλάζει

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ. Άλλο Αντίπαρος κι άλλο ΑντΎπαρος. Ναι, ναι, ναι


No comments: