30.4.12

Τα Δευτεριάτικα (Πάθαμε Σοκ, με τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ)

Πήγα Χίο, , έριξα 3, γυρνάω με τους 3 βαθμοί. Απλά και καθαρά. ΑΝΕΒΑΙΝΩ, λέμε. Ενημερώσου στην πηγή, αναγνωσταρά μου.

Στα άλλα τα λεγόμενα τώρα, την Κυριακή ψηφάς. Εγώ θα ψηφίσω στην Γερμανία, γιατί έτσι κι αλλιώς Γερμανία είμαστε εδώ χάμω πλέον και θέλω να αποφασίζω εγώ πόσο πιο ακριβά θα πουλάει το Lidl στην Ελλαδίτσα. Ανγκέλα ή χάος, αυτό είναι το δίλημμα, γκέγκε;

Εσείς που είστε ζωά, σας παρακαλώ, να φροντίσετε να βγει πάλι το ακροδεξιό Πασοκ και η αστεία Πολιτική Άνοιξη, δια να ζήσωμε άλλον έναν Χρυσούν Αιώναν δόξης και λαμπρότητος. Τον Αντωνάκη τον Σαμαρά και τον Βαγγελάκη τον Θιν και τα μάτια σας, λέμε. Τέτοιοι Περικλήδες δεν βγαίνουν παρά μια στις 2 χιλιετίες, λέμε. Θα φέρουν όλες τις Καρυάτιδες πίσω και θα παίζουνε όλες μαζί σαπόρτ στην Άννα την Βίσση το καλοκαίρι στην περιοδεία της, λέμε. Αμήν και πότε.

Το μήνυμα ένα: Ή ΜΑΖΙ ΣΟΥ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ, ναι μεγάλε Αντώνη Σαμαρά.


Στίχοι / Μουσική: Νίκος Καρβέλλας
Ερμηνεία: Νίκος Κουρκούλης

Δεν έχω όρεξη να βγω
δεν θέλω κανένα μπροστά μου να δω
δεν έχει η ζωή μου κανένα σκοπό
το έχω πάρει απόφαση, να μην συνεχίσω.

ή μαζί σου ή θάνατος
ή με σένα ή τέλος
τη ζωή μου τη μίσησα
όλα πια τα σιχάθηκα
τα βαρέθηκα
τ'αποφάσισα
τέλος

ΤΟ ΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ αναγνωστάρα μου; Τα πράγματα είναι σοβαρά, άρα ΜΟΝΟ Αντωνάκη Σαμαρά! Ρε, κοιτάχτε μην κάνετε κανά αστείο και δεν βγάλετε τους καλούς, γιατί θα πάθουν σοκ τα παιδιά και δεν ξέρεις τι γίνεται. Άμα τρως δεκαετίες ολόκληρες, δεν το'χει και σε τίποτα να φέρεις μια χούντα, έτσι να μας βρίσκεται. Επανειλλημένα το έχουμε κάνει Ελληνάρες μου, γιατί να αλλάξουμε τώρα; Πάμε γερά, με Κώτσο βασιλιά, οεοεοεοεοεοε, πρωτάθλημα και κύπελλο Ολυμπιακέ.



Να ζήσουν τα Καμμένα Βούρλα, λέμε. Ο Ηλίας ο Παντρευτής τα χώνει, ο Βασίλης ο Μαρκόπουλος το λαλάει το κλαρίνο. Στίχοι του Ευάγγελου του Καραούζα.

Πάθαμε σοκ
μεγάλο σοκ
με τη Ν.Δ.
και το Πασοκ

Ναι μωρή αρρώστια. Ναι ναι ναι. Δημοτικό τραγούδι, το μόνο που μπορείς να λες τραγούδι. Όλα τα άλλα, τα αγαπούλα μου, με χώρισες, έλα πίσω, λιώνω, έλιωσα, θα λιώσω, αυτά κοπελιές είναι του Σατανά τα κόλπα για να μένετε όλες μαστούρες. Παπαρούυυυυυυννννννααααα



No comments: