23.4.12

Τα Δευτεριάτικα (παραγνωριστήκαμε)

Το έφαγε το τεμάχιο και ο Αήττητος Σπατών, ρε δε σταματιέμαι με τίποτα, λέμε. Πρώτος ήμουν, είμαι και θα μείνω ως το τέλος. Γ' Εθνική περιμένω να σε δώ, Αχαρναϊκάρα μου για να τρελλαθώ. Ενημερώσου στην πηγή, αναγνωσταρά μου.

Στο μάθημα μας τώρα, Ελληνάρα μου, είδες το 19% της Λεπέν στη Γαλλία και χαζοχάρηκες ε; Άντε βρε ψυχή, καιρός για πανηγύρια και γλέντια χοντρά. Α ρε δεν θα μπουν τα φασισταριά στην Βουλή να πανηγυρίσεις και εσύ λίγο; Ε, τότε είναι που θα βγούμε στους δρόμους, θα σφάξουμε τίποτα μαυρούληδες και αυτόματα θα γίνουν όλα καλά στην Ψωροκώσταινα. Τι ωραία θα περνάμε τότε, τι επικές ημέρες θα ζήσουμε.

Έλληνα, να φέρουμε τον Βασιλιά πίσω. Προίκα στη Σοφία, όχι στην παιδεία. Ο Βασιλιάς θα μας σώσει. Τώρα που μπήκε ο Άκης για λίγες μερούλες στον Κορυδαλλό, το λύσαμε το θέμα της διαφθοράς. Δεν πειράζει που ο ΓΑΠ, ο Βενιζέλος, όλοι οι Πασόκοι, η Ντόρα, ο Σαμαράς, όλοι οι Ν.Δ., όλοι οι ΚΚΕ, όλοι οι Συνασπισμοί, όλοι οι Κουβέληδες, όλοι οι Καμμένοι, όλοι μα όλοι, ξέρανε τα πάντα τόσα χρόνια, πήραν όλοι τις μίζες τους άγρια. Δεν πειράζει. Οι άνθρωποι αυτοί ξυπνάνε και κοιμούνται για το καλό σου.

Δεν χρειάζεται να πληρώνεσαι. Ας σου κόψουν όλο το μισθό και την σύνταξη και όλα. Ο άνθρωπος δεν θέλει φαϊ. Ξύλο θέλει για να αγιάσει. Οπότε, ας τα παίρνουν όλοι οι απώ πάνω. Δεν πειράζει. Ψήφισε τους πάλι. Για μια Ελλάδα νέα, με ελιά και Κώτσο βασιλιά. Και Χούντα, φυσικά. ΜΗΝ ΠΑΡΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΙΟΛΑΣ. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΓΑΠ, Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, Ο ΣΑΜΑΡΑΣ, Ο ΤΣΙΠΡΑΣ. Ποιος ασχολείται με την Ελλαδίτσα, να σώσουμε τον πλανήτη και τις τράπεζες, λέμε.



Δεν το περίμενα από σένανε ποτέ
πως θα'παιρνες τόσο ψηλά τον αμανέ
σ'αγάπησα κι εσύ γι'αυτό με τιμωρείς
μα αγάπη μου άκουσε να δεις

Παραγνωριστήκαμε
Θάρρος πήρες παραπάνω
Παραγνωριστήκαμε
Την υπομονή μου χάνω
Παραγνωριστήκαμε
κι έχω να σου πω ένα μόνο
τέρμα ως εδώ
πάρτο αλλιώς ή πάρε δρόμο

την καλοσύνη μου για αδυναμία πήρες
ξέρω πολύ καλά από τέτοιους χαρακτήρες
θέλεις να ανέχομαι, δε θέλεις να αντιδράσω
μα λυπάμαι που θα στη χαλάσω

Αλήθωρος ΕμΣι
Μενίδι ρεπριζέντ

No comments: