26.3.12

Τα Δευτεριάτικα (τώρα χορεύουνε τσα τσα)

Ρεπό είχε η αρρώστια το Σ/Κ, αλλά και πάλι πρώτη παρέμεινε. Μεθαύριο έχω τον μεγάλο τελικό στο Κύπελλο, μετράω στιγμές ως να το σηκώσω το εργαλείο, λέμε. Ενημερώσου στην πηγή, αναγνωσταρά μου.

Στο μάθημα τώρα: στην παρέλαση με τους χιλιάδες αστυνομίες να φυλάνε σοβαροί-σοβαροί τα κάγκελα, είδα τεράστιο πανό της Χρυσής Αυγής "Φωτιά και τσεκούρι στους προσκηνυμένους". Φτάσαμε λοιπόν στο να βγαίνει ένα κόμμα και να διαφημίζει ότι θα σκοτώσει κόσμο μόλις έχει ευκαιρία , να είναι τριγύρω 5000 αστυνομίες και όλο το υπουργικό συμβούλιο και να μην τρέχει κάστανο. Να μου πεις, τι σε νοιάζει εσένα ρε Έλληνα, άμα ο άλλος θα σφάζει και κανένα στο δρόμο. Εσένα σε νοιάζει να μην χάσει τα λεφτά του ο Λάτσης και ο Βαρδινογιάννης, να σώσουμε τις τράπεζες ρε παιδάκι μου και όλα τα άλλα γίνονται, πώς κάνεις έτσι; Προτεραιότητες χρειάζονται στη ζωή, αυτό να λέγεται.

Έλληνα, το ευρώ δεν είναι το μόνο που θα χάσεις. Εγώ στα λέω, εσύ εκεί στο βούρκο σου. Δεν σώζεσαι με τίποτα, λέμε. Εσύ είσαι για τσα τσα και για το αυγουλάκι σου.

ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ, ρε μάστορα. ΤΩΡΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝΕ ΤΣΑ ΤΣΑ. Στα λέω καλά; Ε και να μη στα λέω, φλώρος είσαι, άκου τα.



Που είσαι καημένε σακαφλιά
να κάνεις θεωρία
στους μάγκες φροντιστήριο
που άλλαξαν πορεία

Τώρα χορεύουνε τσα τσα
κι όχι ζεϊμπεκάκι
όλοι μοντέρνοι έγιναν
φορούν σχιστό σακάκι

1 comment:

Osonnenstrahlo said...

τι είπες σήμερα τςς