Το καλοκαίρι του 2011 ζήτησα με γραπτό αίτημα σε κατάστημα της Alpha Bank να μου δοθούν 2 νούμερα: το συνολικό ποσό των αγορών που έχω κάνει με την πιστωτική μου κάρτα (σε όλα τα χρόνια που την έχω) και το συνολικό ποσό που έχω πληρώσει για αυτές τις αγορές.
3 μήνες (!!!) μετά το αίτημά μου, επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά υπάλληλος από το τμήμα καρτών για να διευκρινήσει το αίτημά μου. Μου είπε ότι αν θέλω αναλυτικά όλες τις συναλλαγές μου, μπορούν να μου στείλουν - με κόστος 1 ευρώ ανά σελίδα - ολόκληρο τον αναλυτικό λογαριασμό μου. Της απάντησα ότι θέλω μόνο τα 2 νούμερα (βλ. παραπάνω) και μου είπε ότι δεν γνωρίζει τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση και θα επικοινωνήσει η τράπεζά μαζί μου εκ νέου.
7 μήνες (!!!) μετά, πλέον στο 2012, πήγα σε κατάστημα της Alpha Bank και ζήτησα από υπάλληλο της τράπεζας να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα για το θέμα, καθώς δεν είχα καμία απάντηση. Μπροστά στα μάτια μου, ο υπάλληλος μίλησε στο τηλέφωνο με το αρμόδιο τμήμα, το οποίο "δεν έχει λάβει ποτέ το γραπτό αίτημα του πελάτη, το οποίο δεν φαίνεται πουθενά στο σύστημα". Ζήτησα να μου πουν εκείνη τη στιγμή τα δύο νούμερα/ποσά (βλ. παραπάνω), αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να δοθούν και πρέπει να κάνω νέο, γραπτό αίτημα, το οποίο θα απαντηθεί κατεπειγόντως. Έκανα νέο γραπτό αίτημα, το οποίο προωθήθηκε κατεπειγόντως.
1 μήνα μετά και παρά τις οχλήσεις μου, δεν υπάρχει καμία απάντηση ούτε καν ενημέρωση από την πλευρά της τράπεζας για την υπόθεση.
Επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Τραπεζικό Μεσολαβητή και συνέβη το εξής: το πρώτο πράγμα που με ρώτησε ο αρμόδιος υπάλληλος ήταν "τι τα θέλετε τα δύο νούμερα αυτά"(!!!). Κατάπληκτος απάντησα ότι δεν τους αφορά τι τα θέλω, αλλά τα θέλω για απλή ενημέρωσή μου. Τότε, μου είπε το εξής απίστευτο (επί λέξει): "Η τράπεζα δεν έχει λογισμικό (!!!!!) που να μπορεί να κάνει αυτές τις πράξεις αυτόματα και θα πρέπει να κάτσει ένας υπάλληλος της να κάνει την σούμα, και φυσικά υπάρχει κόστος για αυτό. Επίσης, η τράπεζα δεν δίνει τέτοια νούμερα, αλλά μόνο τον αναλυτικό λογαριασμό κάθε μήνα ή τον συγκεντρωτικό λογαριασμό που έχει κόστος, φυσικά".
Στο ερώτημα μου για το αν είναι λογικό η τράπεζα να μην απαντάει σε επίσημο γραπτό αίτημα πελάτη της επί πολλούς μήνες και μάλιστα να εξαφανίζει το ίδιο το αίτημα, μου είπε ότι θα πρέπει να απευθυνθώ μέσω fax με συγκεκριμένο υπάλληλο της τράπεζας, ο οποίος θα πρέπει να μου απαντήσει εντός 10 εργάσιμων και αν δεν προκύψει κάτι, να στείλω στον Τρ.Μεσολαβητή ένα νέο fax.
Συμπέρασμα: το 2012 μια μεγάλη τράπεζα όπως η Alpha Bank, με εκατοντάδες καταστήματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό, εισηγμένη στο χρηματιστήριο και εποπτευόμενη από τις αρμόδιες Αρχές, ΔΕΝ ΕΧΕΙ λογισμικό του τύπου Excel και μπορεί να ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ και ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙ επί πολλούς μήνες γραπτά αιτήματα πελατών της.
Αν κάποιος μπορέσει να μου εξηγήσει για ποιο λόγο πρέπει να διασωθεί με δις ευρώ των φορολογουμένων Ελλήνων αυτή η ιδιωτική τράπεζα, θα ήμουν πραγματικά υπόχρεος.
1 comment:
Εγώ έχω κάνει αίτηση ΔΥΟ φορές για cash card για να μην πηγαίνω συνέχεια στην τράπεζα και με έχουν γράψει ΚΑΝΟΝΙΚΑ!
Post a Comment