16.1.12

Τα Δευτεριάτικα (αφήστε με να ξεμεθύσω)

Ναι ρε δίσεκτο. Ναι ρε 2012. Έτσι πέστα μου. Τρέλανέ με. 2 και λίγα ήταν στην Μικρασιατική Χίου. Και άλλα δύο στη Θύελλα την Τετάρτη στο Κύπελλο, στο ρελαντί. Ενημερώσου στην πηγή, αναγνωσταρά μου. Πρώτος και με αγώνα λιγότερο, ναι μωρή αρρώστια, ναι ναι ναι. Νταξ, μπορεί να παίζω με τους πεθαμένους, αλλά και στην κόλαση θα τα κάνω ρόδα. Οε οε οε, Πρωτάθλημα και Κύπελλο Αχαρναϊκέ.

Ρε τι μήνας ο Ιανουάριος ο 2012. Τόσες νίκες μαζεμένες. Επανενώθηκαν οι Refused ΚΑΙ οι At The Drive In ΚΑΙ οι Sugababes 1.0. Ρε αφήστε με να ξεμεθύσω, να ξέρω τι μου γίνεται, σαν τον Σταμάτη Τον Γονίδη. Πόση ζάχαρη να αντέξει ένα συκώτι; Πόση;


Αφήστε με να ξεμεθύσω
να ξέρω τι μου γίνεται
απ΄το μυαλό μου να την σβήσω
γιατί αυτή ευθύνεται

ΓΟΝΙΔΗΣ και ΠΕΡΔΙΚΑ, έτσι πέρασε η ζωή μας, μάγκα μου. Και τώρα, την κάτσαμε την βάρκα με τον ΓΑΠ και τον Παπαδήμο τον τουρίστα. Αυτοί την κάνανε τη δουλίτσα τους, μας καταστρέψανε σαν την γκόμενα του Άκη του Χρόνη.


Καταστρέφεις περνάς
πουλάς μιαν αγάπη
τόσους όρκους που έδωσες
πήγανε στράφι

Καταστρέφεις πληγώνεις
τη ζωή μου τελειώνεις
και τα όνειρα που είχα
ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ

Να τα λέμε αυτά, Άκης Χρόνης εγγύηση. Σαν τον Πίτσο την κορμάρα.

Ρε, δεν ξέρουμε τι μας γίνεται και μέχρι να στανιάρουμε, 1530 δρχ το ευρώ και άιντε στο καλό. Κατά τα άλλα, ούτε εκλογές ούτε ξύλο ούτε τίποτα. Τουμπεκί όλες κάνετε, πατσαβούρες. Εσείς και η σκιά σας, όπως ο Βασίλαρος ο Τερλέγκας, ε;


Συντροφιά έχω μόνο τη σκιά μου
κι όταν έρθει το βράδυ κι αυτή φεύγει από κοντά μου
συντροφιά έχω μόνο εμένα
και τα μάτια μου θολά απ΄τα δάκρυα για σένα

ΝΑΙ ΡΕ ΒΑΣΙΛΑΡΕ ΤΕΡΛΕΓΚΑ. ΝΑΙ ΡΕ ΜΑΤΩΜΕΝΑ ΦΕΓΓΑΡΙΑ (δισκάρα).

Υ.Γ. Ρε οπαδέ των Μπλακ Σάμπαθ, αφού δεν θα τους φέτος, μήπως να έκλεινες κανά τραπεζάκι στο Πρεμιέρα στη Συγγρού; Λέμε τώρα ρε μανάρι, λέμε.

No comments: