23.1.12

Τα Δευτεριάτικα (Ντέμη, πάρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου)

Χ στην Βάρη. Άμα δεν μου γύρναγε και το πέναλντι ο ντελικανής ο διατητής, θα είχα άλλη μια νίκη στον κορβά. Δεν πειράζει. Κι έτσι, πρώτος είμαι, πρώτος θα'μαι. Αχαρναϊκά αρρώστια, πανηγυρίζω από τώρα την άνοδο, λέμε. Ενημερώσου στην πηγή και ετοιμάσου για το Κύπελλο την Τετάρτη. Όλα δικά μου εφέτο. Οε οε οε, πρωτάθλημα και κύπελλο, Αχαρναϊκέ!

Σήμερα, αφιέρωμα στον τρελιάρη τον Ντέμη και τις αλλιώτικες παρέες του. Ρε αγορινα Ντέμη, δεν στα έχουν πει να μην μπλέκεις με τους τοκογλύφοι; Άμα δε στα πανε, να στα πω εγώ: ΜΗΝ ΜΠΛΕΚΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΙ. Και καλά να μπλέξεις για σοβαρό λόγο, να μην έχεις να ταϊσεις την οικογένεια, να το καταλάβω. Να μπλέξεις όμως για να κάνεις συναυλίες που τις ήξερες και από πριν, τι να πω, ρε τσιμπητέ. Ωραία είναι τώρα που κατάντησες ρεντίκολο της κοινωνίας, εσύ ο Μπέκαμ της ψωροκώσταινας; Και σε ρωτάω ρε μόρτη κοσμογυρισμένε, τώρα, υπάρχει περίπτωση να ξανακάνεις συναυλία και να μη σε δώσουν τα άλλα τα καλόπαιδα οι ανταγωνιστές σου στους ξένους;

Τώρα που κατάντησες σαν τον Αλέκο τον Ζαζό που έδωσε και τα κλειδιά και τα συμβόλαια και τα βιβλιάρια, είναι ωραία;


φεύγω απ'τον ερωτά σου
φεύγω πριν να τρελαθώ
φεύγω κι όλα χαρισμά σου
και δεν θέλω ούτε ευρώ (δις)

πάρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου
τα συμβόλαια του ακινήτου
και τα βιβλιάρια τραπέζης
φτάνει, με τον πόνο μου μην παίζεις

φεύγω
η υπομονή μου έχει πια εξαντληθεί
και με την υπογραφή μου
όσα έχω πάρτα εσύ (δις)

Υ.Γ. Προς όλες τις πατσαβούρες μουσικογράφους της ελληνικής κοινωνίας: ούτε μία από εσάς δεν πήρε χαμπάρι την είδηση του Ντέμαρου; Καλά δύο-τρια χρόνια ο θεός Ύπνος είχε βαρύνει τα βλέφαρά σας και διαβάζατε σαν τον Χριστόδουλο στην Χούντα. Τώρα που όλη η χώρα το έμαθε, ούτε τώρα πήρατε χαμπάρι; Μόνο για τα σαντουίτς που σας κέρναγε στις σουπερ επιτυχημένες, υπερτέλειες συναυλιάρες ξέρετε να γράφετε, ε; Άντε ρόμπες. Άμα σας τα ρίχνω τα μπινελίκια σας, να λέτε και ευχαριστώ. Λινάτσες είστε όλες σας. Όλες. Ουστ ερπετά.





No comments: