14.3.11

Τα Δευτεριάτικα (Το άλογό μου στην Β΄ Εθνική)

Έριξα τα 3 στη Σύρο το Σάββατο, οπότες την Κυριακή είπα να πάω να απολαύσω βρετανικό ποδόσφαιρο στο Πανιώνιος - Λάρισα, πιστέ μου. Τα πειστήρια εδώ. Μεγάλη μπάλλα, ξανάνιωσα, λέμε.

Μάθημα πρώτο: στη ζωή υπάρχουν σταθερές.

Π.χ. Ο διατητής έκανε μαντάρα ακόμα και τη χωρίστρα του Κουζέν. Εκνευριστικός, άτολμος, έχασε 3 λάθος γκολ και έβγαζε αλλοπρόσαλες κάρτες...

Π.χ. όπου φτωχός κι η μοίρα του. Άρα, άμα είσαι Πανιώνιος, μην το ανοίγεις το ρημάδι και φωνάζεις για Β' Εθνικές, γιατί δεν το'χεις ούτε με 3-1 στο 90+. Τι να σου κάνω, έτσι είσαι, έτσι είναι. Κάτι ξέρει και τα λέει και ο Γιαννάκης ο Κρητικός που χρωστάει παντού, σαν τον Ιστορικό.


χρωστάω παντού
παντού χρωστώ
μη με σταυρώνετε όλοι σας
σαν τον Χριστό

Π.χ. είσαι ο Λεμονής, άρα δεν κάνει ούτε για σοβάς δίπλα σε κιγκαλερία. Τα'χουμε πει εδώ και χρόνια: αυτός και μέγας Δώνης έχουν αλλάξει το ποδόσφαιρο πριν τον Γκουαρντίολα. Πάνε οι θέσεις των παιχτών, πάνε τα συστήματα: με τον ΣυρΤάκι, όλοι παίζουν μέσα στην μικρή περιοχή του Πανιωνίου και μόνο σε κανά φάουλ βγαίνουνε 2-3 λίγο πιο πέρα. Και όποιος πάει πιο μακριά, βγαίνει αλλαγή. Έλεος. Παίζεις με τον πεθαμένο και κερδάς 2-0 και 3-1 και τα τελευταία 10 λεπτά με παίχτη παραπάνω και κρατάς 4 αμυντικούς πίσω ακόμα και στο 94'! Ούτε καν καμπάνες στον Μήτρογλο δεν κάνανε χθες, ό,τι να'ναι. Ρε Λεμονή, να σου πω ρε αγόρι μου, τα'μαθες; Κλείσανε την Boom Boom και τα Καρδιοφτερουγίσματα, άσε άσε.

Π.χ. τη Λάρισα την ρίχνει ο Πηλαδάκης που είναι τελείως άμπαλλος. Και πέρσι και φέτος, οι παίχτες της δεν είναι για να πέφτουν και να σώζεται π.χ. ο Ηρακλέας. Τα γκολ της τα είδα το βράδυ ότι ήταν φούμα, αλλά στο γήπεδο δεν πολυφαινότανε από το κέντρο. Πάντως, σε παιχνίδι με τον πολύ αδύναμο Πανιώνιο που πρέπει να χτυπήσεις οπωσδήποτε και να παίζεις το πολύ 10' μπάλλα, δεν σου φταίει ο βιολιστής ο Μπέος, αλλά το όμορφό σου τ'αλογο ρε επιχειρηματία Πηλαδάκη. Οπότε, αφού κλαυτείς ξανά, τράβα να απολύσεις μερικούς ακόμα υπαλλήλους στο Ρίο που σε ψάχνουν.



μαμά μου
μπαμπα μου
παππού μου
γιαγιά μου
καμαν λετς γκο

σήμερα τ'αλογο μου τρέχει
πάμε να το δω
είναι ωραίο
και θα'ρθει πρωτο
το αλογο μου
το πονηρό
και όσα έχω
θα του τα βάλω
για να του δείξω πως τ'αγαπώ


Μάθημα δεύτερο: και οι δύο είστε για πέσιμο. Ιστορικέ, άμα σε σώζει ο Μήτρογλος και ο αναγεννησιακός Γκαλίτσιος, πάρτο αλλιώς. Αλογάκι, κάνε καμία συναυλία στο νέο γήπεδο, γιατί έτσι όπως το πας, δεν θα έχεις να πληρώνεις ούτε το νερό ούτε το ρεύμα εκεί στη Β'.






No comments: