28.2.11

Τα Δευτεριάτικα (μη μου το χαλάς)

1-0 τον Άρη της Αμφιάλης, αδύναμη ομάδας, δεν λέω κάτι, όλα στην πηγή. Την επόμενη όμως έχουμε πανηγύρι. Αυτά είναι, 6/3 στον Κορυδαλλό, το πάρτυ της ζωής σου, η μητέρα των μαχών, το τέλος των πάντων. Με τα σαχλά την έχασα την άνοδο και φέτο, αλλά εκεί μέσα θα περάσω μια χαρά. Το νου σας, καρναβάλια, έρχομαι κορνάτος. Μπιπ Μπιπ.

Στα λοιπά, αγαπημένε πιστέ μου, σήμερα το μάθημα έχει ένα και μοναδικό άσμα, αλλά υπερπλήρες, σαν το Κατίκι Δομοκού. Ο Πάνος ο Καλλίδης ο τρελίτσας, στην νέα μεγάλη επιτυχία του Φοίβου "Μη μου το χαλάς".


2 οι λόγοι της επικότητας του βίντεου:

α) Ποιος Έζρα Πάουντ, ποιος Κάμινγκς. Ο Φοίβος έχει περάσει στη σφαίρα του λετρισμού. Πέρα από την ηχητική πανδαισία, πλέον απολαμβάνεις και την εικόνα του ποιήματος! Πλήρης αισθητική απόλαυση, λέμε.

Άκου να δεις
Αν θες να μου μιλήσεις
Μη με στεναχωρήσεις
Θέλω να πω
Αν έχω λάθος εντυπώσεις
Μη μου το πεις θα με πληγώσεις

β) Το βίντεο απλά απαράδεκτο. Μπάι φαρ, το χειρότερο βίντεο που έχω δει εδώ και μια δεκαετία. Απίστευτε δημιουργέ Μανώλη Τζιράκη, αν πληρώθηκες μάγκα μου γι΄αυτό το εργόχειρο, σε προσκυνώ γονυπετής. Που'σαι, να σου δώσω τον λογαριασμό της άλφα μπάνκ να δώκεις τίποτα και σε μένα; Έχω πολλούς πελάτες να πουλήσεις το ταλέντο σου, πολλούς λέμε. Ούτε η Heaven με τον Γκάβαλο στο έπος "Στη Μέση" του τροβαδούρου Λιανού δεν έκανε τέτοια ανύπαρκτα. Κρίση παντού, λέμε




No comments: