24.1.11

Τα Δευτεριάτικα (ε ρε σου'χει λάχει να σε κυνηγούν οι βλάχοι)

Επιτέλους νίκη, με το Κορωπί. Όλα τα'χα, τα διοικητικά μου λείπανε. Τι να κάνεις, μια ακόμη χαμένη χρονιά. Ωιμέ, οι ελπίδες μας στον βρόντο. Ενημερώσου

Με όλα αυτά τα χαζά που γίνονται τριγύρω, την κρίση, την Χρυσή Αυγή στο δημοτικό συμβούλιο (τι ξεφτίλες που είστε ρε Αθηναίοι, αυτά σας αξίζουν αυτά έχετε, ζωντόβολα), το φυγεμό του Κούπερ, το σώβρακο του Μήτρογλου, τον ΓΑΠ τον οδωστροτήρα να αλλάζει τον πλανήτη όλο, τις συντάξεις κλπ, και τον κόσμο να μην αντιδρά καθόλου, πρέπει να ομολογήσω ότι είναι η καλύτερη συγκυρία για εμένα, στον μεγάλο στόχο μου να επιβάλλω την Θρησκεία που έχω ιδρύσει.

Η αλήθεια είναι ότι το άγγελμά μου έχει τραβήξει πολλούς και πλέον έχω προβλήματα με χώρους, ενοίκια, σέρβερς, κλπ. Αλλά έτσι είναι, όταν ξεκινάς μια θρησκεία, τα περιμένεις αυτά. Το λοιπο: το δόγμα της Μεγάλης Κουβέρτας εξαπλώνεται παντού και τίποτα δεν θα μας σταματήσει. Το ρεζουμέ απλό: εγώ, η Μεγάλη Κουβέρτα, θα καλύψω όλες τις αμαρτίες σας. Ό,τι και να έχετε κάνει, θνητοί, σας τα συγχωρώ, εδώ και τώρα, όχι στο επέκεινα και άλλες βλακείες. Άσε που δεν σας ζητώ τίποτα, γιατί έτσι και αλλιώς δεν σας πάω, που έλεγε και μια ψυχή. Η επιλογή είναι απλή: μπορείς να ζήσεις με συγχωρεμένες τις αμαρτίες σου; Επειδή είσαι ποταπό μειράκιο, ασήμαντο και άθλιο, δεν μπορείς. Όμως εγώ σου δίνω την ευκαιρία. Με έναν όρο: αν αποφασίσεις να φύγεις στο μέλλον, μπορείς ελεύθερα, αλλά μετά δεν έχει επιστροφή.

Επειδή τώρα βαριέμαι να σας αναλύσω το δόγμα, θα σας πω ένα: Το φως είναι φως και η άμμος άπειρη, γκέγκε; Κρατάτε σημειώσεις, θα σας χρειαστούν.

Α τουτ αλέ. Σκεφτείτε το καλά, δεν δίνονται πάντα τέτοιες ευκαιρίες. Υπάρχουν και βλάχοι και σαλάχια εκεί έξω, που κάποτε θα σας πάρουν στο κυνήγι. Το νου σας, σαύρες.



Αχ, σου 'χει λάχει, σου 'χει λάχει,
ε, ρε να το φας απ' το σελάχι;
Ωχ, να το φας απ' το σελάχι,
αχ, τιποτις για να μη λάχει.

Ε, ρε να σε πιάσει αχ το στομάχι
ε, ρε σουχει λάχει, σούχει λάχει
αχ να σε πιάσει το στομάχι;

Ωχ να σε κυνηγούν οι βλάχοι
αχ και να χάσεις και τ' αυλάκι
ε, ρε σου 'χει λάχει, σου 'χει λάχει
αχ, να σε κυνηγούν οι βλάχοι;

Κάτω στην Αγια Μαρίνα,
κάτου στην Αγια Μαρίνα
αχ, τάχω ψήσει με μια φίνα.

Αχ, Παναγιά μου, ωχ δώσ' του - δώσ' του
αχ, Παναγιά μου δώσ' του - δώσ' του
αχ μαχαιριές και 'γω γιατρός του.

Ωχ μου παρήγγειλε τ' αηδόνι
αχ, μου παρήγγειλε τ' αηδ
όνι
αντε με το πετροχελιδόνι.

No comments: