10.1.11

Τα Δευτεριάτικα (Παγάκια)

Ρε, ούτε να το πω δεν μπορώ. Άμα χάνεις από την Μύκονο, την Μύκονο ρε κοινωνία καταραμένη, τη Μύκονο, πως να γελάσεις και με κάτι τυχάρπαστους Πανιώνιους που περιμένουν πως και πως τον Μάκαρο να κάνουν Ανάσταση, ξεπουλώντας στον γάβρο κατα λάθος. Άστα βράστα, αναγνωστάκο, σάλτα ενημερώσου στην πηγή.

Μωρή αρρώστια, με καις όπως με καίει ο κουπ των πέντε σημειών, ο Οικονομόπουλο στους μεγάλους στίχους του τεράστιου Νίκου Βαξεβανέλη.

Σε μισώ, σ' αγαπώ σημειώσατε διπλό
Κι ας χαθώ, δεν μπορώ μ' άρρωστη καρδιά να ζω
Σε μισώ, σ' αγαπώ σημειώσατε διπλό
Σβησ' το χτες, κι ότι θες, αφού μόνο εσύ με καις





Άχαρα μπήκε το 2011. Του χρόνου έχει και το δίσεκτο, οπότε κυρίες μου, κοιτάχτε να παντρευτείτε όλες φέτο, γιατί μόνο από το 2013 με βλέπω να επανέρχομαι στα καλά τα μονοπάτια. Ως τότες, εγώ και ο πλειμομπίλ ο Κιάμος, κοιτάμε παγάκια και σας στέλνουμε αγάπες (στίχοι του γιγάντιου Χριστόδουλου Σιγανού, ρισπέκτ).

Απόψε είσαι τα παγάκια στο ποτό
Μ’ έχεις τρελάνει κι έχω χάσει το μυαλό
Ήμουν παλιότερα σου λέω σ’ άλλη φάση
Μ’ εσένα γνώρισα και τώρα είμαι εντάξει


No comments: